Comana, lângă București, cand ne e dor de Grecia

                         Am fost la Comana, care este la vreo 40 km de Bucuresti si ne-am simtit mai aproape de vacanta din Grecia. Ghivece mari din lut pline cu flori, terase si restaurante in aer liber in stil grecesc, fețe de masă alb-albastre... ce sa mai. .. seara cautam deja pe booking casute de inchiriat pe malul marii in Grecia.









                                                                             
                                         

Pe langa atmosfera de vacanta din zona restaurantelor, la Comana este un lac imens pe care te poti plimba cu barcutele sau cu vaporasul. 



Andrada (8 ani) care este pasionata de trasee de catarat, de data aceasta a avut o noua provocare: tiroliana prin pădure, dar si deasupra lacului. Si i-a placut maxim. 

                                       

Ne-am plimbat prin livada cu ciresti si ne-am servit cu cateva fructe, asa cat sa ne punem o dorinta. (cand eram mica tin minte ca atunci cand mancam pentru prima data într-un an un fruct nou imi puteam o dorinta) . Încă fac asta desi nu sunt superstitioasa, e doar amuzant☺.


Am vazut caluti, rate salbatice cu boboci, ne-am bucurat de locurile de joaca. Desi era foarte multa lume, probabil cel mai aglomerat loc public pe care l-am vizitat de la inceputul pandemiei, totusi spatiul este generos si poti evita sa stai om langa om.









           Ne-am plimbat, am mancat si ne-am bucurat de o zi frumoasa. Marele noroc este ca am plecat fix cu 10 minute inainte sa inceapa o ploaie torentiala.  Ne-am felicitat ca am avut rabdare si am parcat fix in capat, unde este o parcare mare si poti ajunge usor in caz de "mini furtuna" , caci asa pare o ploicica mai zdravana de vara, cand esti cu copii mici cu tine.🌀🌊

Mi-a mai placut ca totul este bine ingrijit. Gradini cu flori, gradina cu lavanda, zone de umbra care alterneaza cu zone de soare. Miroase a padure si gratare. 
                                        

In zona de restaurante este un ceas mare pe o casa care suna tare din jumătate in jumătate de ora, ceea ce ofera un strop de dramatism locatiei, te simti putin ca la un spectacol. Dramatism sporit de sunetul de sticle care se ciocnesc des, se aude ca si cand 20 de oameni ar da noroc toti odata. Face parte din atmosfera  de vacanta. Dar defapt se recicleaza! 😊Si mancarea ce ramane in farfuri se colecteaza si se foloseste probabil sa hraneasca ceva animale, oricum ma bucur ca nu ajung la gunoi. 





    Noi o sa mai mergem. Chiar ne-am propus sa ramanem peste noapte intr-un weekend. Sunt mai multe variante de cazare, dar mi-a atras atentia@CasaComana care este chiar in parc. Arata foarte bine si din ce am vazut pe net are un stil aparte, de conac.
                                                foto Fb Casa Comana



Pe curand! 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Magazinul Zero Waste din București - orice cumpari, nu generează deșeuri

Vacanta All Inclusive la Sol Palace, in Nessebar Bulgaria

Primul tuns s-a lasat cu lacrimi, dar doar din partea mea... de emotii! :)