Vacanta All Inclusive la Sol Palace, in Nessebar Bulgaria

        Conditii bune de cazare, mancare buna, marea aproape, piscina acoperita in caz ca ploua, diverse parculete si modalitati de distractie pentru cei mici - la Sol Palace Nessebar le gasesti pe toate. 

    Dupa aproape 2 ani in care nu prea am mai avut un concediu adevarat din cauza pandemiei, a venit si mult asteptatul #concediuinBulgaria.



        Rar ni se intampla sa mergem in acelasi loc de doua ori, dar am optat pentru acest hotel pentru ca voiam ca la prima iesire cu Ana (1 an si 8 luni) in afara tarii sa mergem undeva cunoscut (am mai fost in 2019), unde stiam ca sunt conditii bune de cazare, mancare buna, marea aproape, piscina acoperita in caz ca ploua, diverse parculete si modalitati de distractie pentru cei mici, toate la un loc, la distante de mers lejer la pas si la Sol Palace Nessebar le gasesti pe toate. 

                                                                                2019

2021:


Mai mult, am luat si pe una dintre bunici cu noi, o masura de siguranta in plus ca o sa avem si noi timp de ceva relaxare la soare,dar si pentru a face cateva amintiri frumoase impreuna. Si am avut parte si de mare si de relaxare dar.... doar in prima zi. Apoi Ana a facut un mare rosu in gat, care ne-a dat de tot peste cap. 

Intr-un final toate s-au rezolvat, ne-am intors cu ambii copii sanatosi si voiosi acasa si o sa povestesc separat, intr-o postare pe blog, ce e de facut in caz ca ai nevoie urgenta de un pediatru in Nessebar, pentru ca acolo am gasit cel mai bun medic pe care l-am intalnit pana acum.


Revenind la Hotelul Sol Palace, care isi merita cele 5 stelute din plin pentru ca:

- Mancarea este extraordinara. Bine, extraordinar este faptul in sine ca nu trebuie sa gatesti. incalzesti, strangi si speli vase cateva zile la rand. Dar cele 3 mese principale sunt tip bufet si gasesti mereu mancare diversificata: diverse sortimente de carne, legume, supe si ciorbe, paste, lactate, fructe si iaurturi. Au chiar o zona pentru cei care nu consuma gluten, cu produse speciale. 

Imi mai place ca multe dintre preparate se fac sub ochii tai: ouale, pastele, clatitele, cartofii prajiti etc,




Pe langa cele 3 mese principale sunt cateva restaurante unde poti face rezervare aproape pe tot parcursul zilei, dar si mici insule in curtea generos de mare a hotelului de unde poti lua oricand hamburgeri, paelia, cremvursti, bauturi, inghetata etc. 

- Piscine afara sunt vreo 3,unele cu zona de apa foarte mica pentru copii mici, altele cu tobogane pentru cei mari, chiar si una acoperita in caz ca se strica vremea. Anul acesta nu a fost cazul sa mergem la cea acoperita, insa acum 2 ani a prins foarte bine, pentru ca vremea a fost cand insorita, cand ploioasa.









- Marea este la 5 minute, curata, cu nisip fin si fara alge. Chiar nu a fost aglomerat si in zona de langa hotel erau chiar sezlonguri pe care puteai sa stai, in schimbul consumatiei de la bar (plaja nu mai apartine de resortul Sol Palace, insa accesul este direct din curtea hotelului, pe niste scari pe care se poate cobora usor)






- Seara Mini Disco si Filme in aer liber pentru cei mici, cu spectacole interesante si captivante. Acum 2 ani erau ceva mai elaborate, cu recuzita mai multa, dar oricum copiilor le place pentru ca este ... Mini Disco... cu lumini, muzica si distractie

- Camerele sunt generos de mari, balcoane cu ved





        Vedere la mare sau la parc
. Super a fost ca nu am avut nevoie sa dam drumul la aerul conditionat. Desi foarte cald afara, in camera termperatura era ideala, Noi am luat o camera tip family, asta inseamna ca 2 camere comunicau printr-o usa, ceea ce a fost foarte bine si comod.


- Totul foarte curat si personalul amabil, desi nu stiu engleza decat foarte putin. Amuzant a fost ca cel care distribuia prosoape pentru piscina care stia o engleza perfecta :) 

Atentie, pentru prosoape de plaja se cer carduri de la receptie. Pe baza cardurilor se iau la schimb prosoape din curte de la un foisor special amenajat, apoi  se predau la receptie, inainte de plecare. Acum 2 ani, le-am lasat in camera, le-a luat camerista si apoi ne cereau sa le platim chiar cand eram pe picior de plecare cu bagaje facute etc. Pana la urma am gasit pe cineva care vorbea mai bine engleza la receptie si ne-am inteles.

- Zona turistica a orasului Nessebar este la 10 minute de mers cu masina de la hotel. Celebra moara veche de lemn imparte orasul nou de cel vechi. Intesata de tavernute si magazine de suveniruri, cu un miros subtil de trandafir bulgaresc la tot pasul, este locatia ideala sa iti pierzi o zi de concediu.




















    Cu toate ca este un Hotel pe care l-as recomanda familiilor cu copii, tocmai pentru ca gasesti totul la un loc si conditiile sunt bune, am intalnit si ceva neajunsuri: frigiderul din una dintre camere nu a mers, personalul nu prea stie engleza nici macar la receptie ceea ce e greu de gestionat cand vrei sa ceri informatii sau sa rezolvi o problema. La un hol de 5 stele ma asteptam sa fie cosuri pentru reciclare selectiva (pentru ca totusi la all inclusive risipa de mancare si de consumabile iti lasa un gust amar), peste tot sunt dozatoare cu suc de o calitate indoielnica si am vazut fresh uri in nicio lista de bauturi.

    Dar, daca tragi linie, merge pentru o mini vacanta!😉



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Magazinul Zero Waste din București - orice cumpari, nu generează deșeuri

Primul tuns s-a lasat cu lacrimi, dar doar din partea mea... de emotii! :)