Ferma Gruiu - Exista si mezeluri sanatoase si putem hrani copiii cu ele

       Produsele de Ferma Gruiu sunt 100% naturale, adica contin doar carne provenita din ferma proprie si condimente. Atat! Acesta este si motivul pentru care le-am devenit client fidel si ii recomand ori de cate ori am ocazia: @fermagruiu.ro. 

 https://www.facebook.com/fermagruiu.ro

        Prefer sa fac un drum din Grozavesti la Bacania Ferma Gruiu din Nerva Traian (mai este una in zona Aviatorilor) si sa cumpar mezeluri si produse din carne, decat sa iau din supermarket cu inima indoita.

 Da, da ! Mezeluri, adica salam, cremvursti, pe care le pun linistita pe masa.  :)

        Este mai putin de un an de cand am aflat ca aproape de Bucuresti este  Ferma Gruiu, despre care m-am documentat si mi-am propus chiar sa o si vizitez intr-o zi cu copiii. Am aflat ca este vorba despre afacerea unei familii din satul Gruiu, care administreaza domeniul cu acelasi nume - adica o ferma, o taverna si o zona de pescuit cu doua lacuri. 

Momentan site-ul lor este in constructie, dar de pe site cand era activ, de pe paginile lor de social media si de la doamnele care vand la una dintre bacaniile lor din Bucuresti, unde merg eu de obicei, am aflat ca la aceasta ferma se cresc animalele cu grija, cu hrana naturala si cu respect, departe de stresul productiei in masa. Au un veterinar propriu si mult spatiu in aer liber.

        Preturile nu sunt cele mai mici, dar merita din plin! Gustul este la superlativ, dar cel mai mare beneficiu este faptul ca nu cumperi si nu consumi niste produse cu gandul ca sunt potential cancerigene. Ce usurare, iata ca am spus-o!

Mai jos sunt cateva dintre produsele noastre preferate: Salam de vara, cremvursti, pate de mangalita (porc) si pastrama de oaie (preferata mea):



Cremvurstii au scris pe eticheta: carne de porc, slanina, sare, piper, usturoi si boia. Membrana este de origine animala, deci poate fi mancata fara probleme. Sunt cremosi si foarte gustosi, usturoiul se simte din plin. Cand musti, membrana este putin mai tare, se sparge insa usor, iar diferenta de textura dintre invelisul mai rigid si interiorul catifelat, sporeste placerea gustului.

Asa arata dupa ce au fiert cca 10 minute si pana sa fac poza unul deja s-a evaporat:). Este de inteles la ce miros apetisant au lasat in bucatarie.

Eu sunt singura de familie care mananca si carne de oaie, iar pastrama de oaie de la Ferma Gruiu gata condimentata este o minune. 

                                                    Gratarul a fost doar pentru mine :)


        De cativa ani, tot evit mezelurile pe cat posibil pentru ca stiu ca nu sunt bune pentru sanatate.Vad asta in diverse studii din surse de incredere, dar citesc si cu ochii mei pe etichete. 

        Cand copilul vine de la scoala si spune ca nu mai poate de pofta si vrea si el cremvursti sau un sandvici cu salam, ca toti ceilalti copii au, cat sa-l tot duci cu zaharelul. Si eu imi amintesc pauzele de masa inca de la gradinita, cand mirosea a salam si a paine inmuiata putin in unt si a mar. Pe atunci nu stiam de E-uri, potentiatori de aroma, coloranti sau conservanti. Nici macar nu mai retin ce aveam in pachetel, dar mirosul mi-l amintesc cu drag, il leg de copilarie.

Ma bucur ca acum pot cumpara linistita si mezeluri ori de cate ori avem pofta. Daca aveti si voi alte ponturi cu surse sigure de unde putem lua produse naturale, lasati in comentariu. Cu cat mai multe surse naturale, cu atat mai bine!😊

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Magazinul Zero Waste din București - orice cumpari, nu generează deșeuri

Vacanta All Inclusive la Sol Palace, in Nessebar Bulgaria

Primul tuns s-a lasat cu lacrimi, dar doar din partea mea... de emotii! :)