Cand nu ai inca 2 ani si vezi prima data marea (Mamaia)

   Ana (1 an si 7 l) intrat pentru prima data in apa marii. Dupa ce a stat putin si a analizat valurile, nisipul, scoicile.... atatea lucruri noi, vazute pana acum doar in carti, a fost fascinata de tot ceea ce plaja ofera.


 Cand am plecat din Bucuresti, aveam 60% sanse de precipitatii, dar le-am ignorat. Si bine am facut!


  Am optat pentru apartament cu 2 camere, găsit pe booking. Sunt multumita de alegerea facuta: apartament Moon Light:  http://www.booking.com/Share-JWS4Qet

Spațios, curat, cu balcon cu vedere la lac și cu accente care te duceau cu gandul la Grecia. 

Cand rezerv ceva, pentru mine este foarte important sa aiba culori odihnitoare, sa nu fie inflorat, incarcat si pe stil curcubeu. Sa fie si bine pozitionat, musai cu balcon pentru cafeaua de dimineata:).





In apartament m-a cucerit si o vesela turcoaz si mi-am propus sa fac si eu o astfel de achizitie cat de curand. :)

Plaja aproape, cca 10 minute de mers pe jos. Marele avantaj a fost ca pe plaja de langa apartamentul unde am stat, am gasit sezlonguri cu umbrelute langa  malul marii (25 lei) ceea ce acum e o raritate. 

                                       



Anul acesta am vazut ca plajele s-au extins:

👍 arata mai bine, e mai mult spatiu

👍  foarte curate

dar

👎 sezlongurile si umbrelutele sunt foarte departe de mal (cca 200-300 m)

👎multe scoici la mal care desi sunt superbe si iti vine sa le iei acasa cu pumnii, totusi intepeapa si ai nevoie de papuci, mai ales la copii




De exemplu cand am fost la plaja de la Iaki: surpriza! Umbrelute si sezlonguri langa hotel, iar malul marii la cca 300 m. Practic sub umbrela te topesti de cald si nu ai briza, iar la malul marii nu ai umbra. Dar fiind ultima zi, nu am stat mult. Pe viitor sunt convinsa ca o sa se organize si o sa fie mai confortabil pentru turisti.


Cazinoul din Constanta este in renovare! Asta ma bucura foarte mult. Faleza si terasele de langa el sunt incantatoare. Am mancat cea mai buna pizza si costite la cuptor din ultima vreme si chiar ne-am bucurat si de un foc de artificii, care a picat la fix.




Am dat o fuga si la Delfinariu, dar nu am intrat pentru ca era aglomerat. Am zabovit putin la microrezervatia  de langa (zoo), care nu este chiar foarte bine ingrijita, si multe animale au custi prea mici, altele au ciment pe jos....nu  as mai merge cu alta ocazie.


 Dar tragand linie a fost foarte frumos acest weekend la Mamaia! 

#mamicadebucuresti



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Magazinul Zero Waste din București - orice cumpari, nu generează deșeuri

Vacanta All Inclusive la Sol Palace, in Nessebar Bulgaria

Primul tuns s-a lasat cu lacrimi, dar doar din partea mea... de emotii! :)