Concursul Almette de pe Facebook - activitate distractiva cu copiii


            Almette a facut un concurs unde poti castiga fotolii si lampi pufoase, daca gasesti alte intrebuintari pentru borcanasul de plastic, dupa ce ai consumat crema de branza. Mai participa cineva?! 😊

            Eu am acceptat provocarea cu fetele (Andrada 8 ani si Ana 2 ani) si asa ne-am umplut creativ timpul intr-o zi torida de vara, mai ales ca acest produs nu liposeste de la noi din frigider.

            Am desenat, am vopsit, am decupat, taiat, lipit, fotografiat. Las mai jos ce a iesit si va invit si pe voi sa participati, daca vi se pare o idee buna! 

Noi am facut un suport de creioane, un mini ghiveci, un mic lampion etc.

                                

Copilul a fost supravegheat de un adult, cand s-a jucat cu focul 👩


Voseaua era apa, dar foarte frumos a vosit gardul😄









            Nu am nici rude printre organ8izatorii concursului, nici nu le fac reclama, iar castigul cu pufosenii e tentant, insa cred ca oricum am castigat participand pentru ca:

✅am lucrat in echipa cu fetele

 ✅ Andradei i-am povestit detasat despre incadrarea produselor in fotografie, despre poze pe care nu le poti folosi decat daca sunt creatie proprie sau pui numele autorului, notiuni minime de marketing 😊 (zice ca vrea sa imi calce pe urme si sa lucreze in publicitate si mi se pare fain, noua generatie va duce totul la un alt nivel)

✅mi-a placut ca am putut discuta despre reutilizare, de sustenabilitate si de responsabilitatea noastra de a recicla, cu mic, cu mare ♻

PS - eu mi-am aruncat un ochi si peste regulamentul concursului si fiecare se poate inscrie cu cate 5 comentarii (variante). Cine mai accepta provocarea?

Concursul il gasiti pe pagina de Facebook Almette Romania: https://fb.watch/79Y3qpjZb6/


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Magazinul Zero Waste din București - orice cumpari, nu generează deșeuri

Vacanta All Inclusive la Sol Palace, in Nessebar Bulgaria

Primul tuns s-a lasat cu lacrimi, dar doar din partea mea... de emotii! :)