BebeFest în Gradina Operei Comice pentru Copii - 18-19 septembrie


            Weekendul trecut am fost la Targul dedicat copiilor de la OCC și ne-am propus să mergem și la acest final de saptămână, când dealtfel evenimentul se și încheie.

            Mi-a placut ca nu este foarte aglomerat. Au amplasat mai multe corturi în care se desfasoara diverse ateliere senzoriale și de muzică pentru cei mici, foarte simpatice.



 Practic am luat curtea Operei Comice la pas de la un capat la altul și ne-am bucurat de ce ofera. :)

Oferta targului: diverse carti, jucarii, haine si accesorii pentru copii mici, 0-3 ani.

        Cortul cu instrumente muzicale a fost preferatul fetelor: au testat mai toate instrumentele. Andrada nu se mai dezlipea de pianina, iar Ana gasise un fel de sfera cu pestisori in ea si bilute mici metalice, pe care cand o rotea, scotea sunetul marii. Mai sa o luam acasa :)




        Mie mi-a placut zona pentru alaptare si schimbat  bebelusi (scutecele lor:). Gandita ca o oaza de relaxare: susur de cascada, plante, scaun tip balansoar cu suport pentru picioare, masa pentru infasat.... ce sa mai... Asa da!


        Noi am fost pe la ora 13.00, spre finalul targului, dar am prins si un spectacol de dans pe scena, care dadea o atmosfera festiva. Ne-am refacut si stocul de carti si de creioane colorate. Andarda a luat niste carioci neon pentru pictura pe fata, iar Ana a ales niste culori cerate, care aratau ca niste biscuiti cu forma de animale, mici cat sa ii tina ea usor in maini. 



    Zona de catarare este este deschisa, la fel zona de tras cu arcul, lairintul din curte.  Andrada a doborat  de data aceasta cu arcul 3 din 4 bile zburatoare, adica si-a batut propriul record. Am incercat si eu si nu e deloc usor sa dobori niste bile de plastic, cat pumnul de mari, care leviteaza la 5 m de tine. 


A castigat o insigna OCC pentru colectia personala :)👏

    

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Magazinul Zero Waste din București - orice cumpari, nu generează deșeuri

Vacanta All Inclusive la Sol Palace, in Nessebar Bulgaria

Primul tuns s-a lasat cu lacrimi, dar doar din partea mea... de emotii! :)