De ce noi sărbătorim Halloween-ul?

     Este adevărat că Haloween-ul este o sărbătoare importată, că are mult marketing în spate, pentru a genera vânzări de diverse, dar.... costumele sunt atât de tari, dovleacul e delicios și amuzant de sculptat, iar orice copil îmbracă costum de vrăjitoare de bunăvoie este un copil curajos, fără teamă de Bau-Bau!🎃





    Andrada îmi spune de multe ori când nu mă atrage câte un lucru pe care ea il consideră super, că: am uitat cum e să fiu copil!

    Poate mai uit uneori, dar copilăria cred că rămâne parte din noi toată viața. Îmi amintesc că îmi plăcea să mă costumez, așa că îi înțeleg pe copii de ce adoră Halloween-ul!! Si mie îmi place!

E rost de costume grozave, colorate, cei mici (poate si cei mari, de ce nu?) își pot alege ce personaje vor ei, pentru că în luna octombrie mai toate magazinele au oferte dedicate acestei sărbători!

    Cred că orice copil care se deghizează în vrăjitoare sau în fantomă, este un copil curajos care a învins teama de Bau-Bau. Dacă un copil râde și glumește când vede un schelet neon care scoate sunete ciudate, eu îl văd un învingător.




    Copiii află de mici, cum stă treaba cu viața asta, că nu suntem nemuritori, iar Halloween-ul poate fi o bună ocazie de a sta de vorbă cu ei pe această temă, (dacă se simt pregătiți și pun întrebări), tocmai prin atmosfera degajată cu care se tratează subiecte de groază.👻

   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Magazinul Zero Waste din București - orice cumpari, nu generează deșeuri

Vacanta All Inclusive la Sol Palace, in Nessebar Bulgaria

Primul tuns s-a lasat cu lacrimi, dar doar din partea mea... de emotii! :)