Bunica și-a luat permis pentru a-și putea duce nepotul la terapie în București

 

Tatiana este o bunică care la peste 60 de ani și-a luat permis pentru a putea să își aducă săptămânal nepotul cel mare la un centru pentru autism în București. Ea face un drum de mai bine de o oră dus și una întors, în fiecare zi de marți și de joi, cu cei doi nepoți în mașină: unul de 5 ani mereu agitat, pentru că așa se manifestă  autismul și unul de aproape 4 luni. 

Pentru mine, acest om, este o lecție de viață pe care o împărtășesc cu voi.


                                        

-                        -- La 60 de ani mi-am luat permis de conducere pentru că toate autobuzele ajunseseră să mă ocolească. Știau ca urc cu un copil cu autism care este mereu agitat și țipă, se ia de alți oameni și deranjează", mi-a spus Tatiana.


Ne-am întâlnit într-o zi de miercuri în fața centrului de recuperare a copiilor cu  autism din Dristor. Luasem legătura pe Facebook, prin intermediul unui grup unde se pot oferii lucruri folosite, dar în stare bună și necesare altor persoane. Îi adusesem câteva haine și jucării pentru bebeluș rămase de la fete și de la băiețelul cumnatei mele.

Mi-a mulțumit din suflet. Mi-a zâmbit de parcă ne cunoșteam de o viață:

-                    ---V-am recunoscut după poza de profil de pe Facebook! Uitați, el este minunea pe care o așteptam!

        Noi vorbisem prin luna mai pe messenger, cu mult înainte să se nască cel mic. Încă de atunci ea cauta să aibă toate cele necesare pentru nou născut. Mi-a spus că se duc mulți bani pe terapia nepotului cel mare, dar merită fiecare bănuț și tot efortul cu transportul, întrucât rezultatele se văd.

Tatiana avea părul prins în coadă la spate, un tricou negru si simplu, blugi, cheile de la mașină într-o mână și cu cealaltă mână legăna căruciorul. Bebelușul dormea liniștit, cu un biberon gol lângă el. Energică, zâmbitoare, mama și bunică în același timp.

În acea seară, am primit o poza cu cel mic îmbrăcat într-una dintre hăinuțele primite și încă un Mulțumesc!

Eu vă mulțumesc doamnă, pentru lecția de viață! :)





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Magazinul Zero Waste din București - orice cumpari, nu generează deșeuri

Vacanta All Inclusive la Sol Palace, in Nessebar Bulgaria

Primul tuns s-a lasat cu lacrimi, dar doar din partea mea... de emotii! :)